Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΡΥΣΤΟΥ ΣΕ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ "ΛΑΛΑ ΤΟ!!!"


Αναφορικά με το σημερινό δημοσίευμα του ιστολογίου http://lala-to.blogspot.gr/ με τίτλο "Ευκαιρία να τα ξαναβρούν", έχω να σας αναφέρω τα εξής:
Κατά την διάρκεια της 1ης συνεδρίασης για το 2011 του Συνδέσμου Διαχείρισης Απορριμμάτων Νοτίου Ευβοίας, κάλεσα την πρώην πρόεδρο του συνδέσμου και πρώην Δήμαρχο Στυρέων κα. Μούτσου, να προβεί σε οικονομικό απολογισμό της θητείας της. Υποσχέθηκε ότι θα υλοποιήσει την πρόταση μου, γεγονός το οποίο δεν πραγματοποίησε ποτέ. Έχω καταθέσει στην εισαγγελέα για την οικονομική διαχείριση που είχε γίνει στον Σύνδεσμο, καταθέτοντας και τα απαραίτητα στοιχεία που συνδέονται με επιταγές οι οποίες έχουν εκδοθεί χωρίς τα απαραίτητα τιμολόγια.
Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τον Δήμο Καρύστου, είχα θέσει ως προτεραιότητα την πλήρη διαφάνεια στους πρώην δήμους Καρύστου, Μαρμαρίου, Στυρέων, την πρώην Κοινότητα Καφηρέα και στον νυν Δήμο Καρύστου. Αυτό το διαπιστώσατε και από το αποτέλεσμα του ελέγχου στην πρώην Κοινότητα Καφηρέα όπου ο κ. Χουντάσης οδηγήθηκε στη φυλακή. Επίσης, πραγματοποιείται διαχειριστικός έλεγχος στο πρώην Δήμο Στυρέων από τους οικονομικούς επιθεωρητές του Υπουργείου Οικονομικών ύστερα από συνεχόμενες πιέσεις μου.
Όπως καταλαβαίνεται, έχω καταθέσει τις προτάσεις μου σχετικά με τον Σύνδεσμο Διαχείρισης Απορριμμάτων Νοτίου Ευβοίας και έχω προβεί στις κατάλληλες ενέργειες για την πλήρη διαφάνεια στον Δήμο Καρύστου.
Με εκτίμηση
Ο Δήμαρχος Καρύστου
Νικόλαος Ι. Μανώλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου