Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ κ. ΔΩΡΑΣ ΓΚΟΣΙΜΙΔΑ, ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΟΣΙΜΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΛΙΒΕΡΙ

Η κ. Δώρα Γκοσιμίδα
Σε σχόλια του Στρατηγού κ. Μαργέλη στην σελίδα του στο facebook όπως το ακόλουθο που αναφέρεται στις απορίες της αντιπολίτευσης για την "δημοτικότητα" του κ. Γιάννη Γκοσιμίδα, μέλους του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΚΑ,  και λέει ότι  «Το θέμα δεν είναι αν έχουμε εμείς υπομονή, αλλά αν έχουν αυτοί αντοχή να μας υπομένουν, γιατί αποκλείεται να δεχθώ ότι δεν υπάρχουν ικανοί Κουμιωαλιβεριώτες για να μπουν στο ΔΣ της ΔΕΥΑΚΑ και πρέπει να κάνουμε εισαγωγή Αρκάδων. Ίσως λόγω καταγωγής Καλλικράτη. Αλλά πάλι δεν το αντέχω. Περιμένουμε.»
Απαντά  η κόρη του Γιάννη Γκοσιμίδα, η κ. Δώρα Γκοσιμίδα η οποία ενημερώνει τον Στρατηγό ως εξής:
«Κύριε Μαργέλη καλησπέρα.. Είμαι η Δώρα Γκοσιμίδα, κόρη του κ.Γκοσιμίδα και θα ήθελα να σας ενημερώσω εγώ για όλα αυτά που σας "παιδεύουν" και προφανώς έχετε χάσει τον ύπνο σας....Ο πατέρας μου έχει έρθει στο Αλιβέρι από το 1966 όπου και παντρεύτηκε τη μητέρα μου Αικατερίνη Ηλία.. Το 1971 ήρθε στη Χαλκίδα και ήταν αυτός που πρωτοίδρυσε την υπηρεσία συγκοινωνιών και επικοινωνιών.. στη συνέχεια μαζί με τον τότε νομάρχη και σημερινό δήμαρχο ίδρυσαν και τις δυο υπηρεσίες συγκοινωνιών στο Αλιβέρι και στην Ιστιαία. Εγώ με τον αδερφό μου μεγαλώσαμε στο Αλιβέρι...κατοικούσαμε στην Πλατεία Ηρώων αν γνωρίζετε...το τι άλλο έχει κάνει ο πατέρας μου θα ήταν περιττό να σας ενημερώσω γιατί προφανώς γνωρίζετε. Εκτός από όλα αυτά πιστεύω οτι πρέπει να έχετε υπομονή και πολλές αντοχές...και για τις επιλογές του ποτέ δεν έχει μετανιώσει όπως κάνουν ορισμένοι που μετανιώνουν για τις επιλογές τους. Ελπίζω να μην είστε εσείς ένας απ αυτούς. Τέλος θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι δεν είναι από την Αρκαδία...και εδώ λάθος πληροφόρηση έχετε....καλό σας βράδυ..»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου