Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

“Φρένο” για δεύτερη φορά στην εγκατάσταση διοδίων

                                                                ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα 3 ημερών ο δήμαρχος Χαλκιδέων σταμάτησε την επιχείρηση μεγάλης εταιρείας να προχωρήσει στην εγκατάσταση Σταθμού Διοδίων στον δρόμο Σχηματάρι – Χαλκίδα.
Η δεύτερη προσπάθεια από τη συγκεκριμένη εταιρεία έγινε τις πρωινές ώρες της Τετάρτης 18 Ιανουαρίου, ωστόσο και πάλι η αντίδραση του δημάρχου Χαλκιδέων Χρήστου Παγώνη, ήταν άμεση.
Συνοδευόμενος από συνεργάτες του, εργαζόμενους του Δήμου Χαλκιδέων, δημάρχους όμορων Δήμων και εκπροσώπους της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας, ο δήμαρχος Χαλκιδέων ζήτησε την απομάκρυνση των συνεργείων, όπως και έγινε.





            Γραφείο Τύπου  

1 σχόλιο:

  1. Είμαι ένας συνταξιούχος τραπεζίτης που εργάζεται η καρδιά με την τράπεζά μου. Έχω πολλά χρήματα στο λογαριασμό μου και την ανησυχία μου είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να μην έχουν τα μέσα για να ολοκληρώσουν το έργο τους, θα βοηθήσει τους ανθρώπους σοβαρή και ειλικρινής, ο οποίος μπορεί να αποπληρώσει ένα δάνειο στην κανονική ώρα. I προσφέρουν βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα δάνεια από το 2000 ΕΥΡΩ 5.000.000 ΕΥΡΩ και πέρα. Ακμή μου γίνεται με τιμή από 3 έως 5%. Αν σας ενδιαφέρει, επικοινωνήστε μαζί μου cassandrabazarov@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή